پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آمریکا با دستور بایدن به طالبان حمله می‌کند

  • کد خبر: ۷۶۸۴۸
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
آمریکا با دستور بایدن به طالبان حمله می‌کند
رئیس جمهور آمریکا به ارتش این کشور دستور داد تا مواضع طالبان را در اطراف قندهار، هرات و لشکرگاه در استان هرمند با بمب افکن‌های خود مورد هدف قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی تصرف مراکز استان جوزجان در شمال و نیمروز در غرب افغانستان توسط طالبان، رییس جمهوری آمریکا به ارتش این کشور دستور داد تا مواضع طالبان را با بمب افکن‌های بی ۵۲ مورد هدف قرار دهند.

 

مجله تایمز شنبه به نقل از منابع خود نوشت: ایالات متحده بمب افکن های بی ۵۲ و جنگنده های ای سی ۱۳۰ را به افغانستان اعزام کرده تا از پیشروی طالبان که به سمت سه شهر اصلی افغانستان در حال حرکت هستند، جلوگیری کند.

 

براساس این گزارش، بمب افکن‌های بی ۵۲ از پایگاه هوایی قطر وارد افغانستان می‌شوند و اطراف قندهار، هرات و لشکرگاه در استان هرمند را هدف قرار می‌دهند.

 

با ادامه پیشروی های طالبان، پنتاگون تخمین می‌زند که این گروه اکنون نیمی از ۴۱۹ منطقه افغانستان را تحت کنترل خود دارد.

 

دستور بایدن برای اعزام بمب افکن‌ها در حالی صورت می گیرد که طالبان روز شنبه شهر راهبردی شبرغان، مرکز ولایت جوزجان در شمال افغانستان را تصرف کردند، شب‌گذشته نیز این گروه شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز را نیز تصرف کردند.

 

حملات طالبان همچنین طی روزهای گذشته در کابل پایتخت افزایش یافته و هفته گذشته نیز این گروه با حمله انتحاری به منزل بسم الله محمدی سرپرست وزارت دفاع افغانستان ۸ تن را کشته و ۲۰ نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

 

طالبان اعلام کرد که آنها به حملات هدفمند خود بر مقامات دولتی افغانستان ادامه می‌دهند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->